воскресенье, 19 июня 2016 г.

ხელოვნება საზოგადოებრივ სივრცეში

                                                                  პროექტი  8ა  კლასში
თემა:                           ხელოვნება  საზოგადოებრივ  სივრცეში

სასწ.მიზნები:            ინფორმაციის დამოუკიდებლად მოძიებისა და მიზნობრივად გამოყენე-
                                      ბის, ერთობლივი ნამუშევრების შექმნისადმი შემოწმედებით მიდგომის
                                      კრიტიკული აზროვნებისა და  არგუმეტირებული მსჯელობის, თანამ-
                                      შრომლობის, საპრეზენტაციო უნარ-ჩვევების გამოვლენა.
რესურსი:                    ვიდეო კოლაჯი.
მ.ო.ფ.                           ინდივიდუალური, წყვილში,ჯგუფური.
შედეგი:        #კონკრეტული ამოცანის გდასაჭრელად გეგმავს შესასრულებელი სამუ-
                                      შაოს თანამიმდევრობას.
                       #              განსაზღვრავს იმ მოქმედებებს, რომლებიც აუცილებელია დსახული
                                      მიზნის მისაღწევად.
                       #              ანაწილებს გუნდში შამუშაოს.
                       #              ითვალიწინებს გუნდელის შესაძლებლობებს .
                       #              მოიძიებს მასალას რომელიმე მისთვის საინტერესო ქვეყნის კულტურის
                                      ძეგლებზე  და წარმოადგენს  თანაკლასელებს მოხსენების და თვალსა=
                                      ჩინო მასალის სახით.

მოსწავლეებმა წარმოადგინეს პრეზენტაცია თვისუფლებისა და ქრისტეს ანდაკების ირგვლივ
ეგვიპტურ პირამიდებზე და საზღვარგარეთ მოღვაწე ქართველ მოქანდაკეზე ლევან ბუჯიაშვილზე. თითოეული ჯგუფი წრსდგა  თანაკლასელების წინწსე პროექტის ფარგლებში მომზადებული ნამუშევრებით. მოსწავლეებმა გაითვალისწინეს პრეზნტაციისათვის განსაღვრული დრო. დაასაბუთეს საკუთარი არჩევანი, გააცნეს ამხანაგბს ჩანაფიქრი, გაუზიარეს საკუთარი იდეები, მოსაზრებები.
   მოსწავლეები ყურადღებით  ისმენდნენ  მოხსენებებს და უყურებდნენ ვიდეო კოლაჯს.
  მოსწავლეებისათვის მნშვნელოვანია მსჯელობის პროცესში მოახდინონ სხვადასხვა ქვეყნის ხელოვნების ნიმუშების შედარება, გამოხატონ საკუთარი დამოკიდებულება  თითოეული მათგანისადმი. აღნიშნონ ისიც თუ რა გაიგეს ამა თუ იმ ერის შესახებ მათი პროექტის ფარგლებში განხორციელებულ სამუშაოსა და საკუთრივ, პრეზენტაციის პროცესში
    დასასრულს მადლობა გადავუხადე მოსწავლეებს საინტერესო ნამუშევრებისათვის,არგუმენტირებული მსჯელობის  უნარ-ჩვევების გამოვლენისათვის. მოვახდინე სეფსება, გამოვიყენე რუბრიკა საპრეზრნტაციო უნარების შეფასება.
    კარგი იქბებოდა ყოფილიყო ჯგუფებს შორის მოწონებითი და კრიტიკული აზროვნების გამოვლენა.





Комментариев нет:

Отправить комментарий